Danielle Hoevers
coördinator bedrijfsvoering

Danielle Hoevers

Als coördinator bedrijfsvoering heb ik diverse werkzaamheden en verschillende verantwoordelijkheden.

 

Zo zitten HR, financiën, facilitaire zaken, ICT en contractbeheer in mijn takenpakket.

Scroll om meer te ontdekken

Mijn achtergrond

Sinds 2018 werk ik bij de VIG. Voordat ik de overstap naar de VIG maakte, heb ik heb uiteenlopende organisaties gewerkt. Via de Bibliotheek en faculteit Bouwkunde van de TU Delft, waar ik hoofd van een secretariaat was, ben ik als bestuurssecretaris aan de slag gegaan bij een advocatenkantoor.

Na het afronden van de Havo heb ik een secretariële opleiding gevolgd en zo ben ik bij mijn eerste werkgever begonnen; een farmaceutisch bedrijf.

checklist

Hiervoor kun je bij mij terecht

  • arbeidsvoorwaarden
  • huisvesting
  • financiën
  • contracten
  • wagenpark
  • leasefietsen
  • ict
Danielle Hoevers

Om de werksfeer te verhogen geef ik mijn bureaustoel ‘s ochtends altijd een positieve draai.

Veiligheid en welbevinden

Zoals je uit mijn takenpakket kunt afleiden, draag ik graag zorg voor het welbevinden van de medewerkers van het VIG bureau. In het verlengde daarvan ben ik ook lid van de BHV-organisatie van het WTC Den Haag, waar de VIG in is gevestigd. Binnen die organisatie ben ik zowel bedrijfshulpverlener (BHV’er) als EHBO’er.