04-03-2019

RSNN-workshop over toekomst klinisch onderzoek

["

Op 17 april organiseert het Regulatory Science Netwerk Nederland (RSNN) de workshop The future of clinical trials and evidence generation, and their use in regulatory decision making<\/em>. De bijeenkomst start om 14.00 uur in Villa Jongerius in Utrecht.<\/p>","

Tijdens de workshop gaan Joop van Gerven (Centrale Commissie Mensgebonden Onderzoek), Rolf Groenwold (LUMC), Nick Sykes (Pfizer) en Ton de Boer (CBG) vanuit verschillende invalshoeken in op het onderwerp van dit jaar. Deelnemers discussi\u00ebren verder in de break-out sessies, waarbij de focus ligt op de potenti\u00eble toegevoegde waarde van (proef)innovaties en de barri\u00e8res en kansen voor implementatie. De dag wordt afgesloten met een diner-speech van Sabine Straus (CBG), voorzitter van de Pharmacovigilance Risk Assessment Committee van de EMA.<\/p>

Multi-disciplinair<\/strong>
Het Regulatory Science Netwerk Nederland is een multi-disciplinair platform van en voor regulatoire experts en onderzoekers uit de academie, overheid en geneesmiddelenindustrie in Nederland. De Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen is \u00e9\u00e9n van participerende organisaties in de RSNN. De Vereniging gelooft in een multi-stakeholder dialoog om nieuwe, effectieve geneesmiddelen en therapie\u00ebn snel en veilig toegankelijk te maken voor de pati\u00ebnt.<\/p>

Programma en registratie RSNN workshop<\/a><\/p>"]