MVO Rapportage

Hoe staat de innovatieve geneesmiddelenbranche in ons land ervoor, gemeten naar Nederlandse MVO-maatstaven? Dat heeft de Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen inzichtelijk gemaakt met een nulmeting door de stichting MVO-Register.

Shutterstock 2474991375 ESG

MVO Rapportage branche

Duurzaamheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid zijn thema’s waar de innovatieve geneesmiddelenbranche intensief aan werkt. Toch was er tot nu toe nog geen gecoördineerde sectorbrede meting die inzicht gaf in de gezamenlijke inspanningen van de leden van de Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen (VIG). Daar is verandering in gebracht met deze nulmeting van de Stichting MVO-Register verandering. Naar het rapport >>

'MVO is zoveel meer dan alleen milieu'