07-09-2021

VIG Talk 23 september over Prinsjesdag en medicijnen

Combifoto
Twee dagen na Prinsjesdag én de bekendmaking van de Miljoenennota is er een VIG Talk op 23 september over de budgettaire aspecten van medicijnen. Sprekers: Jan Warmerdam (IQVIA) en Jan Güse (Axon Healthcare). Aanmelden kan nu al!

Nadat het stof is neergedaald op het Binnenhof, praten we in deze VIG Talk verder over de impact van de Miljoenennota, de duiding van de VWS-begroting en de rol die medicijnen daarin hebben. Daarbij is ook aandacht voor een vooruitblik naar de medicijnuitgaven richting 2025.

Sprekers

De eerste spreker is Jan Warmerdam, directeur bij IQVIA, een healthcare-organisatie die zich richt op het innoveren van de zorg door middel van medische kennis, artificiële intelligentie, data en technologie. Daarbij werkt IQVIA nauw samen met innovatieve geneesmiddelenbedrijven, biotechbedrijven, ziekenhuizen, patiëntenverenigingen en andere zorgprofessionals.
De tweede spreker is Jan Güse, directeur van Axon Healtcare. Axon is een toonaangevende kennisleverancier binnen de gezondheidszorg, gericht op informatiemanagement op het gebied van reporting en datamanagement.

Discussie

Na een korte presentatie voelt dagvoorzitter Gerard Schouw (directeur Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen) beide sprekers aan de tand over hun bijdragen. Deelnemers aan de VIG Talk kunnen zich via de chatfunctie mengen in de discussie en vragen stellen aan de gasten.

Aanmelden

Deze online bijeenkomst is relevant voor iedereen die actief is binnen de geneesmiddelensector en gezondheidszorg. U kunt zich aanmelden via onderstaande link. Dit live event vindt plaats op donderdag 23 september, van 16.00 tot 17.00 uur. Deelnemers ontvangen kort voor de start van het event een linkje voor online toegang.

Aanmelden VIG Talk 23 september